torsdag 11 december 2008

Torsdag


Idag:
Gick och la mig strax efter 20,00 igår och vaknade klokan nio i morse.
Stressade som alltid,hann tänka tanken att skita i allt idag och stanna hemma,inte bara en gång utan flera.Halv tio gick jag hemifrån.
Åkte in till stan,fyllde i lite papper.Stressade till nästa buss som gick till tandläkaren,kom dit i bra tid-hela tjugo minuter innan jag skulle komma in. Oväntat.
MEN,då fick jag sitta och vänta i tjugo minuter istället,för att en tant fick gå före? Galet.
Klockan ett var jag klar,och därmed behöver jag inte fundera så mycket mer på den här tanden eftersom hon passade på att laga den också,helt.Men med min tur lär det väl bli något ändå.

När jag var påväg till bussen så trodde jag att ajg hade missat den så jag promenerade till M´s jobb,sa hej,puss och kram sedan gick jag till Kvantum.Fikade och handlade lite,ördrev tid sedan gick jag tillbaka till M´s jobb och väntade på att han skulle sluta och sedan åkte vi hem.