onsdag 10 december 2008

Onsdag

God morgon.

Vi kom i säng ganska sent i natt och kunde inte somna..eller M kände att det itne avr någon mening att bara sova ett par timmar för att sedan kliva upp för att åka till jobbet så vi beslutade oss för att vara vakna hela natten för att istället gå och lägga oss i väldigt bra tid ikväll.
Vi spenderade natten/morgonen med att titta på en massa Vänner,mysa,massage,dricka kaffe och närhet i största allmänhet.Strax före sex åkte han.
Från det till nu har jag tittat på lite mer vänner samt påbörjat storstädning,skitigare hem än vi har nu får man leta efter,men det blir ju lätt så när man mår värdelöst. Har inte ens julpyntat något!Brukar visserligen itne ha speciellt mycket saker i vanliga fall heller men en stake eller två ska vi väl kunna ordna ;) M vet inget så det kommer bli en överraskning när han kommer hem.

Älskar dig mormor,hoppas du har det bra hos änglarna.

M var helt underbar igår.När vi skulle försöka sova så brast det och det gick upp för mig att mormor inte finns mer så tårarna sprutade och det kändes inte som att det fanns något slut.Men han fanns där för mig och höll om mig och pussade på mig,det är jag tacksam för!

09,28

Nu är jag lite sur igen,varför går inget som planerat.
M har med sig förrådsnyckeln och jag har ingen egen så jag kan inte julpynta,faen också.