lördag 14 februari 2009

Lördag


Hej och godmorgon på er!
Robban var kvar även igår och åt middag här osv.Det var trevligt,han är trevlig.
Kunde inte hålla mig från att shoppa i går heller.Det är något fel på mig.
Köpte en klänning/tunika,ett nagellack och en sminkväska,modell större till mig,och en till alla hjärtans dag present till M.

M lagade iallafall middagen igår,brandvarnaren gick i gång så R frågade mig om det brukar gåa tt äta hans mat;)men det var jättegott.Vi gosade lite då och då mellan spelandet och jag tittade på Ugly Betty och när dom spelade.Det funkade fint,och innan det så tog jag det obligatoriska badet,såklart.

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt.
Alla ska vakna till liv och vi ska hinna bli ensamma,sedan får vi se vad som sker.
God middag och MASSOR med mys och härligheter står på schemat iallafall.Mer än vanligt.
Men du får säkert en liten uppdatering i morgon,nu ska jag kramas med min nyvakna kärlek och äta.

Puss,och ha en fin alla hjärtans dag alla fina människor och även ni som bara spionerar via min blogg:).
Du som singel,upptagen eller kanske,kanske allmänt tragisk ;)

Har ju en hel del som går in på min blogg varje dag så jag kan syfta på en eller flera eftersom i princip ingen kommenterar.

Ps.på bilden ser ni en nyvaken mig och vilken gullig sak jag har haft på mig i natt,har lite andra saker jag brukar ha på mig ibland också när jag sover men det tar vi en annan gång ;)Fast helst ska man ju sova naken,men kanske inte om man har besök.