måndag 2 februari 2009

Måndag

Hej på er.
Helgen har sprungit iväg som vanligt och nu är det måndag,snart tisdag igen.

I lördags hade vi besök av svärfar och fru här. Vi fikade,pratade och umgicks allmänt. Man ses ju inte för ofta. M fick försenad födelsedagspresent av dom.
När dom åkte så följde vi med en bit påväg till bilen och vi åkte och handlade.

Badade,lagade tacos,drack en massa gott,tittade på film och myste massor.
Natten mot söndag hade jag världens magknip och kräktes. M´s kommentar som alltid var:"du är gravid". Mitt svar på det var "hahaha".Visserligen är det ju inte helt omöjligt men det tror jag inte.
Igår mådde jag crap hela dagen.Ont i kroppen och så vidare,men M var supergullig och pysslade om mig och pussade och kramade på mig mer än vanligt.Kvällen spenderade vi i soffan med "die hard"-maraton,lite sex och fotmassage för min del och som vanligt fick jag ligga med huvudet i hans knä. Mys.
Höll däremot på att somna hur många gånger som helst.

Idag har måendet gått upp och ner.Är inte helt hundra känner jag,vet itne alls vad det beror på och humörsvängningar har jag till tusen,upp och ner som en jävla jojo ;)Tur att jag har en karl som står ut med mig.
Klev upp kl 07 och tvättade fram till 13.Och under tiden maskinerna gick så kröp jag såklart ner i sängen igen och värmde mig med lovelove.Varför kliva upp klockan 7 och fortsätta att vara vaken om man inte behöver.

Har städat lite nu och ska strax börja med middagen.

Resten av kvällen blir det väl lite film och så.Just nu håller vi på och tittar vad vi ska ha kvar och inte inför flytten.

Puss!