onsdag 29 april 2009

Onsdag

Igår bestämde jag och hjärtat oss för att åka till min pappa och hälsa på och hjälpa han med att sätta i gång varmvattenberedaren,så dom slipepr elda med ved.
Pappa ville att vi skulle sova över och så blev det.
Åkte och handlade lite mat och groggvirke och sedan så satt vi i deras kök och drack lite grogg och snackade skit,gammalt som nytt.

Hoppade i säng relativt tidigt ändå,M mådde inte så superbra :(
Vet inte hur många gånger han sade att han älskade mig igår,mest av allt,i hela världen.Jag är supertöntig så jag blir helt varm i kroppen när han säger så. Alltid.

Vi åkte hem idag men innan vi åkte så eldade vi gräd,busade med vår bebis ,som för övrigt har blivit såå stor och fått massor med hull :),fikat,pratat och mest sällskapat.Kändes jobbigt at tåka men vi ses ju snart igen.
Fotograferade gravida Frökenlöken så Pillis blir glad nu,hoppas jag. M fotograferade så det visar sig om det blev suddigt eller ej ;)

För pappa är jag "lilla stumpan",gulligt tycker jag.:D

På vägen hem stannade vi till vid lite olika sjöar och liknande,fotograferade,rökte en cigg och hade urmysigt.Handlade lite innan vi åkte hem och när vi kom hem så körde vi i gång lite tvätt,har en överfylld tvättkorg och det är bland det värsta jag vet.

Mår så bra när jag träffar familjen.Saknar dom så det smärtar men vi får försöka att ses lite mer. Skärpning!

Jo...pappa vill bli morfar. Vadå stress och press. Hihi.