söndag 31 maj 2009

Söndag

Det är värre bloggning än någonsin och det tänker jag inte be om ursäkt för eftersom vi är mitt i flytten och allt vad det innebär.
Har redan börjat med bygget av altanen som kommer att bli stooor..inte en liiiten fjuttig uteplats bara och i morgon åker vi och hämtar alla möbler. M´s mormor och morfar hjälper till. Tack för det.
Jag älskar verkligen vårt hem som vi har nu...älskar allt vad som innebär med att ha så fritt som vi har det..tycker t o m att det är kul att rensa bort ogräset i rabatten,haha.Jag och M har mer närhet än någonsin,även om vi varit ihopklistrade tidigare så är det ingenting. Han har jobbat otroligt hårt hela dagen idag bara för att allt ska bli färdigt snabbt!Men skruven och det är slut så vi ska köpa nytt i morgon.
På Måndag får vi även veta om Love får nytt jobb :D

ALLT går så bra nu. Är så lycklig.Men trött. Igår var jag så trött att första gången,någonsin,under hela vår relation så orkade jag inte med något sexuellt.Då är det illa ;)Vi leker ju väldigt ofta så det är så att man blir förvånad.

Kom ni ihåg att gratulera er mamma på morsdag? Det gjorde jag.Självklart. Mamma &Pappa är det bästa jag har.

Om det inte blir så mycket mer inlägg på någon vecka så är det för att vi inte har fått Internet ännu,men det kommer. Nu ska vi städa ur det sista ur gamla lägenheten.


Tack för att ni läser min blogg,ni är ju ganska många ändå.Tack för att du finns och är min mitt hjärta. Tack för att jag har världens bästa familj,ni ställer upp i alla lägen både med pengar oh med kärlek,saknar er.