fredag 17 juli 2009

Fredag


Idag är jag barnvakt till S.
Jag.M och han träffas ju i princip dagligen så han är van vid oss.Allt fungerar jättefint och han tycker hur bra som helst om oss.
Vi började med att busa med vovven i förmiddags,efter det blev det ett bad i badkaret med massor med leksaker,skum och vattenpistol :)
Efter att han badat så gick vi ut en liten stund för att senare åka till affären.
Det blev en korv med bröd och dryck till lunch,för samtliga.Däremot fick jag mata S med hans korv så jag tog en servett och skar upp den.
Åkte hem och har nyligen fått han att sova.Han satt först upp i sängen men jag strök han över ryggen så han somnade sittandes så sedan var det bara att lägga ner honom.Han sover så fint i vår dubbelsäng,tänkte att han skulle få sova en timme iallafall.

Ikväll är vi som sagt bjudna på grillparty,det kommer att komma ganska mycket folk,barn som vuxna så det ska bli riktigt roligt.