torsdag 27 augusti 2009

Torsdag

I morse klev jag upp tidigt för jag skulle åka till dagis fram och tillbaka.
Fick skjuts på ICA av Pelle och sedan skjuts hem.Love låg och sussade när jag åkte.
Hämtade ut ett paket,visar vad som låg i lite senare!
M´s mormor och morfar åkte precis.Dom gav oss portergryta,potatis och morötter,mums.
Har även lagt ut lite auktioner på vår tradera,det behövs rensas på prylar ganska så rejält här hemma,det roliga är att det har redan blivit bud :)

Nu går jag och väntar på att min lillasyster ska boka datum för sitt bröllop så man vet liksom.När vi har en viss,hemlig summa som jag och love diskuterat så är det vår tur. Det är väl den enda stora händelsen som kommer ske om inte allt för länge om man bortser från saker som kan hända mig och älsklingen såklart. Kul.

Är sjukt sugen på att tatuera mig också...måste fundera ut ett passande motiv eller text först.