onsdag 16 september 2009

Nyfiken i en strut.

Ja det är det många som är,märker jag.
Men nu är det så att jag också är det!
M har en hemlis som han vägrar delge mig,ska få veta snart och det är något han tror att jag ska bli glad över.Det är det enda jag får veta.
Jag är ju som jag är också.Blir sjuuuukt nyfiken.FÖR nyfiken,och vill veta allting på en gång.Tråkigt ju så det är väl bra att han håller på de tlite grann :)
Spännande iallfall.
Han säger att han kan inte ge mig någon ledtråd heller för då kommer jag att lista ut det på en gång,så ovantstående fakta är det enda jag fått ur honom.Och att han är ganska säker på vilken dag han ska säga det.

Det har varit en förjävla seg dag.Känns som att jag håller på att bli sjuk igen,men det bryter ju aldrig ut.Har bakat och myst bara.Sett Idol och Efterlyst.Gosat med Räkan.
I morgon ska vi träffa lite kompisar och ha lite trevligt.

Dagens middag bestod av potatismos,falukorv och knäckemacka :D

Etiketter: ,