onsdag 30 september 2009

Onsdag

Igår hände det inte så mycket.
Tvättade lite vid lunch och på eftermiddagen åkte jag in till stan och shoppade en tröja,ett par byxor och ett 2pack med vantar.Tack världens bästa mamma som betalade det.
Efter det begav jag mig till ICA för att handla mat och annat för drygt en vecka så man slipper bry sig om det en liten stund iallfall.Lillhjärtat kanske kommer till helgen igen och då får man väl handla lite extrafrukost och sådant bara.
Hämtade även ut ett paket som innehöll en vit skjorta till M,en vit klänning till mig,ett par pumps och en cardigan/kofta i turkos.Klänningen var inget bra så den skickas tillbaka =/ Får hitta en lämplig i butik istället.
Vi har myskvällar mest hela tiden numera,känns helt fantastiskt!

Mamma,lillasyster+pojkvän är på G mot norr också snart..ska bli roligt att få träffa dom.Saknar så jag blir tokig.