tisdag 6 oktober 2009

Död.

Åhhhh!Känner mig helt död!

Fick köpa min lax så det räcker för många dagar och min cola zero.Paket är postade och min klänning har skickats tillbaka.Får hitta en annan passande,som är vit.Det är ju en stund kvar tills den ska användas,men man måste ju vara ute i tid,annars blir man utan. Kom hem strax efter åtta för att Maria ville att jag skulle stanna och fika,och fikat blev låååång tid.Dom är sjuka också så det gör inte lika mycket att jag är där då.
Myste med S,han var otroligt pussig idag.Så go´!När han skulle äta middag så ville han bara at jag skulle mata honom så det drog ut på tiden.
Hämtade ut ett paket till m så att han ska kunna se alldeles för mycket hockey framöver ;) Han hade saknat mig sa han.Jag säger en stund-det blir flera timmar som jag är borta.Så är det alltid. Tur att han är van :)

Egentligen var jag dum som åkte iväg idag men det var ändå nödvändigt.Nu mår jag dock förjävligt så på det sättet var det inte värt det.

Ja,jag tycker synd om mig själv.

Nu är det snart mysdags med min älskling och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog slumra till i hans knä.