måndag 5 oktober 2009

Måndag

Kiddo har åkt hem och nu är allt som vanligt igen,känns det som iallfall.
Det var så läskigt igårkväll..kunde inte sova även fast jag var sjukt trött och knappt orkade hålla ögonen öppna.Vågade inte riskera att somna helt enkelt.Hade någon form av "dödsångest" och trodde jag skulle dö i sömnen o s v..jättejobbigt!Brukar aldrig känna så nämligen så det var det som var det läskiga.
Sååå..jag har sovit jättedåligt i natt och det känns ju idag.Jag hoppas att det är som bortblåst ikväll när det är dags att sova igen.
Vill att något roligt ska hända,behöver något som sticker ut från dessa vardagliga rutiner som att diska,laga mat,städa,ta hand om djur etc.

Usch och fy,det är en skitdag.Det får ni vara överseende med :)
Älskar min prins,du är bäst!Alltid så fin,snäll,omtänksam,gullig,mysig och bra. (Ni ser..något positivt iallfall;) )