fredag 23 oktober 2009

Fredag

Har varit så himla trött idag!Men det börjar att rätta till sig nu.Klev upp samtidigt som älsklingen.Tog morgonpromenaden med Diva och postade inbjudningskort.När jag kom in igen så fixade jag kaffe och frukost.Har pratat med pappa,Maria,städat,duschat och gjort mig fin.Jag och lillasyster har även fixat boende till pappa och hans fru så att dom kan åka ner kvällen innan bröllopet.Det betalas givetvis av oss.
Nu spelar jag yatzy på Blip,dricker en kopp kaffe,hänger på MSN och väntar på att min blivande make ska komma hem från jobb.Saknar ju honom ;)
Ikväll ska vi äta kycklingfilé med något till och titta på Idol såklart.
_______________________________________
När han kom hem och såg mig så var det första han sa:"Hej älskling!Vad fin du är."
Är han inte det sötaste.Ohh..snart Idol..har för mig att det skulle vara rocktema ikväll.Spännande.
________________________________________

M:Hur känns det att snart byta efternamn då?
A:Bra!
M:Min lilla fröken Lockner ;)

Nu börjar klockan ticka iväg så det är faktiskt snart dags för sängen.Börjar bli lite seg efter en minst sagt lång dag.