onsdag 9 december 2009

....

Julklappar.
Det som är kvar är följande:
Pappa+fru
Fotoramar till några (självklart medföljer diverse foton)
Födelsedagspresent till pappa
En julklapp att hitta kartong till
Maria

Har slagit in två paket idag.En av dom är förmodligen den sista till älsklingen.
Han får sammanlagt 7 klappar av mig.Om ingen annan skämmer bort honom så är det ju min plikt att göra det ;)
Jag kommer ihåg första året vi var tillsammans så fick han jag vet inte hur många julklappar bara av min mamma. Vi är en väldigt generös och givmild familj helt enkelt. Han brukar t o m gratulera min mamma på mors dag.Lite gulligt.
Och min ena lillasyster skrev för ett tag sedan till honom att hon är så glad att han och jag har varandra för att vi passar så bra för varandra och för att han helt enkelt är en del av familjen nu.

Nu är det dags att hämta in tvätten som har torkat sedan ska vi se på¨Magnus Betnér. Han äger det mesta.