måndag 7 december 2009

Måndag

Heeeeej!

Idag har jag gjort mycket av värde.
Sökt intressanta jobb,varit i stan med M och fikat - t v å gånger,shoppat läppglans,julklapp till mamma,en tomteluva och cola zero.M shoppade lite också.Lite julklappar och så. och fått lite påskrifter på diverse papper.
Kom hem och min älskling fixade middagen.
Nu varvar jag mest ner efter en lång och hektisk dag medan älsklingen raidar.
Har nyss bytt lösenord på min älsklings begäran eftersom "någon"har varit inne på hans facebook och ändrat bild samt skickat kramar och grejer som inte han har gjort.Han: "Jag har inte gjort det,och särskilt inte till någon som jag absolut inte vill till."
Bild är även ändrad på MSN fast inte han har gjort det,hmm.
Folk ska verkligen inte kunna låta bli andras privata saker.
Sorgligt.

Nu är det inte sååå lång tid kvar..längtar som en tok!

uppd.

och nu är även epostlösen ändrat ;)