söndag 29 november 2009

Julpynt!


I Fredags var vi hos vänner och hade mysigt,spelade tvspel,snackade skit,M blev full och sedan när vi kom hem så myste vi.
Igår var vi bara hemma heeela dagen!
Vi julpyntade,inte för mycket,inte för lite utan lagom!Om ett par veckor gör vi iordning den stora granen.Det är lite för tidigt nu.På kvällen såg vi på ett par par av Falkfilmerna och åt popcorn och varma mackor ;)
Idag var det meningen att vi skulle adventsfika med P&M och S men min älskling kände sig febrig så vi provar i morgon igen.M lagade köttfärssås och pasta till middag (han är riktigt bra på att laga mat och har lärt mig att äta en massa saker som jag inte vågat testa tidigare.Det är stort ;) ) sedan åkte han till affären och om en stund ska vi se en film innan vi ska sova.
Tänkte lägga upp några bilder på julpyntandet i morgon.

Helgen har i allfall varit superfin.
M har gjort något för mig som han aldrig har gjort för någon annan,hehe,men det är privat.Men det är något som gjort mig väldigt glad iallfall :)Ioförsig har han aldrig friat till någon tidigare heller så nog är jag speciell alltid.Jag tänkte eftersom han gör så mycket för mig som han aldrig har ens funderat på i andra relationer. ;) Vet att jag påpekar ganska ofta hur bra han är o s v..men de tär bara för att jag är så stolt över honom och att få vara hans.
Han har varit mysigare än vanligt,verkligen visat hur mycket han älskar mig.Planerat vidare på bröllopet,julen och en massa annat.Vi har varit barnfria och bara tänkt på oss själva. Det behöver man också ibland,även om livet som förälder annars är helt fantastiskt!

Etiketter: , , , ,