torsdag 26 november 2009

Torsdag

Igår var jag inne i stan halva dagen.
Vi fikade macka,latte och bakelse.Shoppingen bestod av julklappar till kiddo,mysiga skor till mig,en Betty Booptröja till mig,mascara,en massagegrej,svart nagellack,en ny adventsljusstake,mat osv.
Handlade julblommor också.Första gången. Haha.
Igår skämde älsklingen bort mig här hemma mer än vanligt.Jag sa det till honom och svaret på det blev "det är inte tillräckligt."
Det tycker jag att det är.Känner ju mig som en prinsessa varenda dag.

Idag har jag påbörjat städningen inför att adventspynta till helgen.Då ska allt utom den stora granen upp.Jag och hjärtat ska göra det på lördagkväll.
Nu är det dags för duschen,måla naglarna.Sedan äta et tpar varma mackor med min prins och se ett avsnitt av Vänner innan sängen kallar.