söndag 15 november 2009

Söndag

Åh,tråkiga Söndag!
Robban har åkte hem och det som är mest spännande idag är att jag ska laga köttfärslimpa för första gången.Har inte ätit det särskilt många gånger i mitt liv och inte tittat på när någon annan lagat det heller så ja,det ska bli intressant.
Har haft en jättebra och trevlig helg iallfall.Mycket skratt,god mat och mys!
M,Robban och Diva promenerade till affären i går och handlade lite gott och så medans jag var hemma och började med middagen.Det blev kött,sås och pommes och tända ljus.Hur mysigt som helst och jag fick mycket beröm för maten,vilket självklart är jätteroligt att höra när man själv inte tycker att man lagar så bra mat.Och vi fick beröm för lägenheten och han ville komma tillbaka snart igen.
Låg och slappade i soffan igår kväll,såg film,Robban satt vid sin bärbara och M vid sin,dom drack grogg,jag drack cola och avslutade kvällen med att spela hockey. M blev spöad av Robban med e l v a - 0. Haha.

Etiketter: , , , ,