fredag 6 november 2009

Fredag



När jag tittar mig i spegeln så känner jag mig helt sjuk.S e r sjuk ut.Tycker jag.
Har fått en finne som sitter mitt i ansiktet i princip,ja ni ser ju på bilden.Har dock "kurerat" den så den försvinner väl i morgon,har haft huvudvärk i flera dagar.Inbillar mig hjärntumörer och allt möjligt men så är det ju inte.Är blek och jävlig.Jag gissar på att det hela har sin mening.Att det finns en orsak. Har mycket tankar på bröllopet:vilka kommer?Vilka kommer inte,kommer allt bli bra när det väl är dags med klänningen,skorna,håret osv.Måste hitta hundvakt,se till att inte glömma något viktigt som ska ner i packningen.Allt är inte köpt som har med själva bröllopet att göra.Ska göra naglarna,färga hår..
Är därför också väldigt stressad, spänd,pirrig,nervös,glad..ja allt :) Inte konstigt att man får huvudvärk.
Det är tur att jag har min mamma.Hon sitter 50 mil härifrån och fixar och planerar.
Hon ska göra tårta,smörgåstårta,smörgåsar.Duka i lokalen vi ska vara i.Hon ska fixa min brudbukett,en blomma till M och en blomma till kiddo. Hon är bäst,det är verkligen inte många som har en mamma som jag har.

Det var meningen att vkulle vara barnvakt ikväll och inatt men det blir inget.S hade vaknat efter sovstunden på dagis och var dålig.Tråkigt såklart men tråkigast var det för föräldrarna som behöver vara lite barnfria och vårda kärleken lite grann.
Sitter och inväntar kiddo som ska vara här i helgen igen,han borde komma när som helst och sedan ska vi åka och handla lite.Är som sagt sjukt sugen på julmust...
Min älskling var så söt igår förresten.Han kom hem med en massa julgranspynt eftersom vi har inget och jag vill ha en riktig jul i år med allt vad det innebär och en ny lampa som jag tycker är jättesöt.Den ser ni på någon av vardagsrumsbilderna längre ner.
Blir Idol som vanligt också och lite hockeyspel kanske ;) Grabbarna blir så sur när jag spöar dom,haha.

Etiketter: , ,