tisdag 3 november 2009

Tisdag

Idag har jag huvudvärk och ont i magen så jag tänker bädda ner mig i soffan resten av eftermiddagen tror jag.Jag tycker väldigt illa om att stoppa i mig tabletter,oavsett om det är alvedon eller inte så det är det enda man kan göra då.Vila bort det alltså.M´s mormor och morfar ringde nyss och gratulerade angående bröllopet och frågade om vi hade några fler överraskningar också,haha.Roligt :)
Nu får vi väl se om den enda som inte sagt ett ljud eller visat något tecken på intresse hör av sig också. Hoppas på att få se desperata husfruar ikväll om det inte är den där förbannade hockeyn på tvn vill säga.Förra veckan missade jag nästan halva programmet.Har absolut ingenting emot hockey,brukar själv titta men när det inkräktar på mina favoritprogram så dissar jag gärna just hockeyn.Här är en bild på mitt nya linne.