måndag 2 november 2009

Måndag

Oh,vilken jobbig dag det är idag. Magen krampar,känner mig stressig,det behöver städas och f r o m idag så har dom gjort om hållplatserna för bussarna så det går tex ingen förbi hos mig,utan en bra bit bort.Jag måste med andra ord få skjuts till bussen och hämtning från någon busshållplats. Sjukt.
Sedan stör jag mig på en annan grej.Om man nu blivit bjuden på ett bröllop,när alla vet att kortet kommit fram,hur kan man då som sk nära familj bara skita i att bry sig?Inte ens ringa och säga nej,vi kommer inte,grattis eller fråga varför vi ska gifta oss?Inte särskilt "classy".
Älskar min familj,det är dagar som igår som gör att man verkligen märker hur älskad man är av sina föräldrar.Och papsen skjutsade mig och hämtade ut min nya klänning som hade kommit.

Jag älskar dig lovelove.