tisdag 27 oktober 2009

Tisdag



En bra dag!
Klev upp tiiidigt,samtidigt som älsklingen.
Bryggde kaffe i hopp om att vakna till liv.Satte mig med morgonkaffet vid datorn för att göra en beställning av en klänning (köpte ju en klänning till bröllopet tidigare men då visste jag ju inte att jag skulle gifta mig!)som min mamma ska betala.Hon är så snäll hon.Det tråkiga var att det tog flera timmar innan en beställning kunde genomföras.Men till slut så!Spanade sedan in en söt sjal som mamma undrar om jag ville ha,så jag ska nog tacka ja till det.Den var ju fin.Dessutom kommer det ju att vara kallt utomhus så det är det som den är till för.
Städade iordning,packade ut lite saker i förrådet som grejer som stått på vår altan men som inte passar att ha i vinter.
Med posten kom bröllopsris samt mitt strumpeband.Och för en stund sedan kom kiddo.Så ni ser ju att det har varit en hur bra dag som helst!Nu väntar vi bara på papsen som har varit och jobbat hela dagen. Min älskling!

Etiketter: ,