söndag 8 november 2009

Söndag

Har ni gratulerat pappa på fars dag idag?Det har jag och han blev såå glad.Han har köpt en ny hund så det var fullt upp.
Vi har inte gjort så mycket av värde idag.Kiddo åkte hem vid 14-tiden,har pratat med mamma om tågbiljetter och annat.Var hos några kompisar i eftermiddags och fikade,har planerat bröllopet mer,nu vet vi lite mer vilka som kommer och så.Svärfar skulle komma om hans fru hade fått ledigt från jobbet men det fick hon inte.Tråkigt eftersom vi gärna hade haft just honom där faktiskt.Men vi ska ordna något annat för dom som inte kunde komma,efteråt.Däremot så visar det sig vilka som blir bjudna dit.Dom som skiter fullständigt att ens höra av sig ang.den inbjudan dom redan har fått har nog inte så stor chans att få någon ny.
Lagade middag och det blev kycklingsallad och årets första julmust.
Imorgon hoppas jag på att kunna shoppa dom sista sakerna inför den stora dagen.
Blir tidigt i säng ikväll.Är helt trött och jag ska upp tidigt i morgon.
Ska se om jag kan tigga till mig en massage också.Min älskling är aldrig omöjlig!

Etiketter: ,