söndag 22 november 2009

Julklappar

Efter en god och minst sagt mättande middag bestående av fisk sedan vi var och fiskade för ett par månader sedan som vi tillagade i ugnen och lite funderingar senare så sitter och och letar julklappar på webben.
Har två funderingar på vad min älskling ska få,tror att jag kommer att köpa dom men är inte helt hundra ännu. Och kiddo..har en lång önskelista men det blir att handla i stan isåfall.Besöka leksaksbutikerna helt enkelt.
Kommer ändå inte att handla allt nu utan det blir en del i December också.
Tycker det är lite svårt det här med julklappar..
Pappa och hans fru vet jag nog ganska säkert vad jag ska köpa,älsklingen är snart klar,han kommer att få fem klappar allt som allt...kiddo är inte så svårt att köpa till.Lillasyster vet jag nog på ett ungefär vad hon ska få också..men de tär ju ändå några kvar efter det så det börjar bli dags att tänka till nu så man har lite ordning och reda när det är dags att göra alla inköp!Vill i n t e vara ute i sista minuten som vi alltid är ;)