söndag 22 november 2009

Söndag

Kiddo har precis åkt hem:( Saknar honom redan.Helgerna verkligen flyyyger iväg när han är här och det blir så himla lugnt och tyst.

Helgen då...
Ifredags åt vi gott,såg Idol på kvällen och några vänner kom hit och sällskapade.
Igår tog vi det mest lugnt.Spelade hockeyspel,åt god mat igen,myste,såg film och käkade popcorn.Det har varit så himla tråkigt väder den senaste tiden så det har inte varit så himla intressant att vara ute någonting.
Idag sov vi länge.Klev upp,fixade kaffe. Diskade lite,fixade lunch till lillen.Spelade lite mer hockey och sedan kom E och hämtade honom.

Jag och älsklingen pratade i fredags om att jag blir så mammig och känner mig som en mamma till lillen så fort han är här,och annars också såklart.Älsklingen sa att "det är bra det,det ska du med all rätt göra eftersom du tar hand om honom och mig.Och du spenderar så mycket tid med honom och VILL göra det.Det är ingen av mina andra tjejer som har velat något av det överhuvudtaget.Och han älskar ju dig"

Det känns ju jättebra såklart,så behöver inte jag känna mig dum som känner så :)

Är så himla glad. M ringde och bokade hotellrum i fredags.Vi har valt "bröllopspaket".
Det innebär detta:
"Självklart bor ni i vår minisvit med dubbelsäng på tredje våningen med tillgång till morgonrockar,tofflor,fruktkord och en flaska mouserrande vin.Sedan börjar ni första dagen som gifta med en härlig frukost på rummet följt av ett avslappnande bubbelbad på vår spa-avdelning.Checka ut behöver ni inte göra förän klockan 15."

Mysigt.

Etiketter: , ,