fredag 20 november 2009

Fredag

Sitter och väntar på kiddo som ska komma i helgen och bröllopsplanerar.Vi gör budget och räknar ut priser o s v.
M vill att jag ska ha den ring jag verkligen vill ha så den är hittad,ska alltså köpa en ny,vi ska putsa upp hans ring så den blänker som den gjorde när den hamnade på hans finger för två år sedan,vi ska bo på hotell och har tittat upp priser och sådant,och allt är helt överkomligt och vi är ju värda det bästa.
Ikväll ska jag prata med mamma,hon har nämnligen sagt att hon SKA och vill vara med och fixa och dona en massa så jag ska prata med henne om det så man vet lite vad man kan lägga åt sidan så att säga.
Nya inbjudningskort är på G snart,ni som får dom är varmt välkomna.
Herregud vad spännande det är. Det är så himla mysigt att jag har en sambo som är så pass engagerad.

Shit,vad bra allt går :)

Etiketter: ,