tisdag 19 januari 2010

En bra dag!

Jag känner mig bara jävligt bra idag.

Min datorskrubb är städad.Innan var det en skrubb där min dator stod och där vi slängde in saker som var i vägen.Nu är det relativit rent och ordning och reda,min älskling ska göra ett bättre datorbord åt mig,sedan är det bra.
Har och håller på att städa,byta rent i sängen och fixa.Ska tvätta om en timme.Känner mig väldigt effektiv.
Hjärtat har ringt och gjort klart dom sista bokningarna inför den stora dagen.
Mamma planerar för fullt och det känns superbra att man ahr ett par extra och längre armar femtio mil bort som hjälper till.
Har ringt samtal som förhoppningsvis kommer vara väldigt givande och jag hoppas på att kunna kicka igång butiken i slutet av veckan.

Nu avnjuter jag en kopp kaffe och tar det mest lugnt.

Längtar till M fyller år.Inte så länge kvar nu.Han fyller ju på måndag men jag vill helst fira honom på lördag,men vi får se.

Livet är härligt.