måndag 25 januari 2010

Ja må han leva!








Stort grattis till min älskling som fyller 31 år idag!
Vi firade ju som sagt honom lite i helgen eftersom det inte är det lättaste för folk att komma idag.
Han fick ju en DVDbox,nya hörlurar,kärlekcheckar av mig,god mat,gott att dricka,pengar. Han kommer även att få en Färjestadhandduk av mig.
Kiddo kom och hälsade på en stund.Han hade med sig fina presenter från Thailand.M fick ett fint halsband och jag ett vackert ljus som doftar hur gott som helst!Bilder kommer.Och han ville som vanligt inte åka när han är här.

Vi fick fyra stycken kattungar allt som allt..men en dog i gårnatt.Den frös nog ihjäl.Blev utstött av mamma och syskon så den fick alltid ligga i ett hörn ensam och skrika.Den fick t o m ligga med mig i sängen en stund för att den var så himla kall.
Den skrek och var helt förtvivlad...den kände nog på sig att det skulle hända något.Jag tycker det är riktigt jobbigt faktiskt.Är lite ledsen.
Det är den svartvita som ni kommer att se på bild sedan.

Planerna för den stora dagen fortsätter.
Blir nog att vi bokar hotell i Sundsvall istället.Vi känner nog att det känns bäst..att åka"hemåt" samma kväll efteråt.Men vi ska ju inte hem utan bara tillbaka till stan :)