onsdag 28 juli 2010

Blandat





Tjena.
Kiddo åkte igår så nu är vi ensamma en stund.
Har haft underbara veckor med massa bus,mys,kärlek och annat fint.
I måndags var vi in till Sollefteå eftersom det var Barnens dag.
Shoppade även nya flipflops,två prydnadsgrejer,en till kiddo och en till mig själv.Mamma har nämligen likadana fast en annan färg så vi ville också ha.
Igår var vi också in till Sollefteå men det var bara för att se Burnout tävlingen som var. Daddy blev trea med sin cheva och jag är stolt som fan,men det är jag alltid :D
Kiddos lillebror sa :"din pappa var bäst av alla",så gulligt och pappa fick ett leende på läpparna om man säger som så ;)

Var iallfall värsta familjeträffen.
Träffade min pappa såklart,min mamma,hennes sambo,min ena lillasyster och min farbror som bor i Örnsköldsvik. MYCKET trevligt.

Innan vi åkte hem så köpte vi varsin tshirt,jag och M.

Svängde in till mamsen på väg hem och fikade och snackade lite skit.

Idag jobbar Mike och jag pysslar på här hemma.
Har bytt bord i köket,bakat olika muffins.Både vanliga och med melon i,ringt samtal,dammsugit,solat och badat med vattenslang.

Ha det gött.