fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Jag& M gör det bästa av situationen och firar nyår hemma,även om det inte känns som så mycket att skåla för,bortsett från kärlek&varandra. Mindre förluster och tragiska&sorgliga händelser 2011,tack!

Detta året har varit både lyckligt och ledsamt.
Fick gifta mig med mitt livs kärlek,enorm lycka.
Fick även flytta till drömmen,ett hus,underbart.
Fick tillbaka min syster som jag tyvärr varit osams med
Fick uppleve en fantastisk jul med våra familjer.

Har varit med om en massa tragiskt,vissa saker ska man inte gå in på egentligen känns det som.
Har haft massor med otur.
Vår älskade Biff blev mördad av en vidrig hund
Har fått skämma ögonen ur mig pga en "familjemedlem"
Har förlorat en nära vän i en tragisk händelse i förrgår.

Osvosv.

Vi har klätt upp oss,ska strax äta en god middag,bara vara och vid tolvslaget ska vi fyra av några raketer och tänka på våra älskade vi har förlorat och försöka ha förhoppningar om ett bättre år.

2011,vi ses snart.

Gott nytt år önskar vi våra familjer,våra vänner och bekanta.

Puss