lördag 18 december 2010

Åhhh..lööördag!

Sovmorgon,städa,julklappsinslagning,julmusik,massor med mys och sånt och senare en god middag. ♥ Skönt med helg ;)

Var och hämtade ut lite paket tidigare idag och har fixat med dom idag och har även varit iväg och druckit kaffe och gosat med vovve hos K-A borta i byn :)

______________

Jag har faktiskt världens julkänsla.
Känns som vi hittat rätt klappar till dom flesta och det känns super.
Kiddo kommer få något speciellt i år som jag tror han kommer uppskatta väldigt mycket.
Min man kommer få ett gäng med klappar men kan inte avslöja något om vad det är såklart ;)
Längtar efter mamma och pappa,den 23 träffar jag pappa iallfall och ska fira hans födelsedag som är den 22:a.
Längtar ihjäl mig efter Pernilla och Ullis får jag ju träffa på annandagen.
Kommer nog bli bra det här.

Visar kanske vår milda julpyntning i ett inlägg i morgon för nu är det kvalitetstid som gäller.

Love.