måndag 8 november 2010

Ny vecka..


och nya möjligheter..

Igår var vi först hem till min pappa.Han betalade bensinen,vi blev bjudna på middag,M hjälpte honom med datorn,snackade skit och fick en påse med mat och grejer med oss hem:d

Efter det åkte vi hem till mamma.Var där ungefär en timme och fick med oss en påse därifrån också,haha. Jag har nog världens mest generösa föräldrar!

Åkte hem och slängde oss i soffan.Såg Beck och höll om varandra.Innan vi gick och lade oss så fick jag ett ryck att börja plocka ihop i badrummet.Vet inte varför men bestämde mig för att jag måste titta bakom tvättmaskinen och DÄR låg mitt diamantörhänge som jag fick av M i julas.

Ni kan inte ana hur olycklig jag varit över att jag har trott att det råkat ramla ner i tvättstället eller något från badrumshyllan.

Nu är jag glaaaaaad!