lördag 6 november 2010

lördag

Mysig helg än så länge,som alltid.
Igår pratade jag med min syster i telefon.Det var länge sedan så det var trevligt.
Åt middag till Idol,det sög ju att Geir åkte ut men desto bättre var det ju att Jay och Elin fick vara kvar.Förstår inte varför inte Olle eller Andreas åker. Dom är ju inga idoler. Efter det såg vi film och hade det bra.

Vaknade vid halv nio i morse.Släppte ut hundarna,gav dom käk och sedan bakade jag en laddning med bröd igen.Det är alltid bra att ha i frysen.
Diskade upp,fixade i ordning mig,drack kaffe. I eftermiddags åkte vi bort och lånade en 4hjuling.Det var skitkul att åka och köra och lite mysigt att sitta bakom och hålla om M ;)
Spelar en poker nu medan M har åkt och lämnat tillbaka 4hjulingen.
Blir en dusch,ett glas vin och mys senare.God middag och kanske en film
.
Jag har världens finaste och mest kärleksfulla man. Älskar honom till döden och lite till. Är tacksam och glad varje dag sedan över tre år tillbaka och skulle göra och offra allt för honom. Och vet att han gör samma för mig <3

Äkta kärlek rostar aldrig.