måndag 18 oktober 2010

Oförskämt bra.








Oj vilken helg vi har haft!
Den bästa på länge helt klart.

I fredags gjorde jag och min man en smörgåstårta och på kvällen kom Nicklas&Frida.Nicklas är M´s bror. Det spelades poker,drack öl,snackade massa skit och umgicks mest.Dom sov över och åkte dagen efter.Resterande av helgen har vi myst,myst och myst. M har varit hur gullig som helst.

Annars då...

Hönorna värper som dom ska..kan nästan säga att deras ägg är godare än äggen man köper i affären. Det är faktiskt lite halvmysigt att ha hönor.M har ju byggt en hönsgård så dom har det faktiskt riktigt bra här.
I fredags morse kom även första snön men den har ju försvunnit..kände mig inte riktigt redo för det ännu även om jag och M hade slagit vad om när den skulle komma så är det faktiskt en av få saker som jag gärna har fel angående :)

Min dag kommer att bestå av lite städ,ut med hundarna,dricker mer kaffe och kika efter lite spännande jobb och praktikplatser.

Ha en fin dag så kanske jag uppdaterar senare igen ;)