onsdag 8 september 2010

Världens bästa man

Hej!
Är som ett vrak här men med lite olika metoder försöker man hålla tankarna på annat håll.
Exempelvis så har jag spenderat en massa tid ute med veden som ska klyvas och staplas,i förrgår åkte vi in till stan och handlade lite.M gick in på Jysk för jag skulle få köpa en hylla till köket men han kom ut med t v å!Sedan så gick jag inte på lite klädaffärer och fick med mig hans plånbok och jag köpte ett par riktigt läckra byxor,underkläder och lite annat. Passade även på att miljöträna valpen lite.

Efter vi var klara så åkte vi hem till pappa och sedan hem till mamma där vi blev bjudna på middag.Hundarna gick jättebra ihop. Känns ju super!

Under den tiden slapp man ju tänka så mycket på allt det hemska iallfall och M sa "Det var ju bra att du fick komma iväg och handla lite så du fick tänka på andra saker en stund",gulligt eller vad?
Men allt kom ju tillbaka när vi kom hem.

Vi har sagt att hon ska aldrig behöva ha det mörkt där ute så ljus har varit tända dygnet runt sedan det hände.

Idag ska jag till stan igen och göra lite ärenden,M ska på en intervju.