lördag 31 juli 2010

Hej!





Lite blandat. Har knappt tid eller lust för bloggen känns det som :) Senaste dagarna har mest handlat om att jobba,mysa,planera och ätit god mat. Igår var pappa,hans fru och min styvbror här.Han hade fyllt år så dom kom hit och åt tårta istället.När dom hade åkt hem så lagade vi mat. Vi hade marinerat kött som vi lagade till.Grymt gott. Såg lite Vänner,surfade runt och sedan spelade vi lite kort innan vi hoppade i säng. Idag städar jag,M håller på med bilen. Har satt upp en ljusstake i köket och jag hoppas på att min man vill göra en hylla till åt mig som ska sitta där inne på väggen:) Och häromdagen så hade vi åskoväder igen med tillhörande regn. Jag och doggen satt inomhus och höll på att kissa ner oss och under tiden satt M ute och filmade skiten.Ska se om det fungerar att lägga in videofilmer här.