fredag 10 september 2010

Allt möjligt.

I förrgår var jag inne i stan och gjorde lite ärenden och shoppade.
Köpte en jättefin topp,lila nagellack och en ögonpenna med en ny färg samt örhängen.
Min älskling hade varit i Kramfors hela dagen så när han kom hem så hade jag tänt lite ljus och lagat en god middag till honom.
Klyftpotatis,lax och en god kall sås till.
Sedan myste vi och såg film.

Igår spanade jag efter nyinkomna jobb,klyvde ved,staplade ved och ropade efter vår katt Kroken som varit borta över ett dygn nu-hur mycket ska man behöva gå igenom?Hoppas att han bara är ute och är olydig och på ävenntyr och snart kommer hem igen.Känns jättejobbigt..är ett vrak ändå pga allt med Biffen liksom.
Vi satte upp våra nya hyllor i köket,blev fint :)
Såg Idol och efter det Liar liar på 6:an..efter det såg vi Beck.

Idag blir det att fortsätta leta efter Kroken,göra klart veden eftersomm nästa lass kanske kommer nästa vecka.
Blir tacos till middag och mys som vanligt i soffan.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe.

Hej!