måndag 1 november 2010

Livet.

Helgen har varit hur fin och bra som helst.
I fredags hade vi egentligen planer men dom blev inställda pga lite olika anledningar.
Tanekn var att vi skulle ut och dejta,jag och min man men vi hade en dejtnight at home istället.
Mitt hjärta lagade jättegod mat,vi drack gott,tände ljus,såg Idol och myste som aldrig förr.
I lördags var det ungefär samma fast inte lika god mat som dagen innan.Såg film och låg i soffan och "kramades".

Söndag.
Igår var det tre år sedan jag och M kysste varandra för första gången.
Efter att ha känt varandra en livstid känns det som..närmare bestämt 6-7 år.

Är glad att jag gjorde dom val jag gjorde,flyttade till eget en kort period och sedan kunde satsa och våga. Vi blev tillsammans,M fick jobb i en annan stad,han ville inte ha ett distansförhållande och ses på helger så endera fick jag följa med honom och bo med honom eller så skulle vi skita i allt.Följde såklart med.Förlovade oss ganska snabbt,i Dec.det året fick jag en vacker ring med diamanter på mitt finger och efter det har vi hunnit flytta ett par gånger,Mike har hunnit fria,vi har gift oss,flyttat till hus och väntar på att vi ska bli gravida. Jag tror på själsfränder,att det finns någon som man klickar med på alla plan och att ödet har bestämt att man ska dela livet med den personen. Vi åt god mat,tänkte tillbaka på första kvällen,lyssnade på mysmusik,såg en film och hade det bara underbart.
Made some love och sedan slockande vi som två klubbade sälar :D

Nu ska jag dricka en kopp kaffe :)