lördag 8 mars 2008

Sjukt.

I förra inlägget skrev jag att vi skulle iväg och handla lite.
Vi köpte massor med mat..leksak,tuggben och en sovkorg till vovven,en bh,en "kofttröja" till mig. Vi köpte varsin bok..min karl köpte "Pappa utan barn" och jag "snabba cash" som Jens Lapidus har skrivit..har snart läst halva..den är sååå bra! Köpte även nya gardiner till vardagsrummet.

Min moster dog för ett par veckor sedan också...känns som att alla bara dör i från mig..alla försvinner :(

Vad har hänt mer... har varit sjuk några dagar.
Feber,täppt näsa...illamående osv... Men just nu är det mest snuvan som jag har och som även är det jobbigaste av allt. Går runt och känner mig hög på nässpray på dagarna ;)

I övrigt så är det som vanligt på dagarna..städar,diskar,lagar mat,tvättar,underhåller vovve,sitter vid datorn lite,myser med min karl så mycket som jag kan..försöker som vanligt göra alla nöjda.

I påsk kommer jag förmodligen få träffa min familj..dom kommer norrut några dagar då,häromdagen kom jag att tänka på att jag har inte träffat min mormor sedan Augusti förra året. Skandal.