måndag 15 september 2008

Måndag

Hej på er!
Måndag och rätt så skönt faktiskt,vardagen är bra då njuter man av helgen lite extra.

Klev upp vid nio och tvättade..har storstädat,lekt med hunden i skogen,tittat på tv,suttit lite vid datorn och nu lagar jag mat och min älskling har kommit hem från jobbet.Kan det bli bättre.

Helgen har varit jättemysig.
I fredags var jag ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen eftersom M skulle ut med jobbet.Saknade honom såklart men unnar honom allt roligt.Han kom hem full och glad vid 0130.Pratade och lite mys innan vi somnade..jag sov redan men han väckte mig ;)
Lördagen var jättelugn.M var bakis och vi degade mest..tog en promenad till ICA och köpte cola.Tittade på film på kvällen.
Igår var M 100 ggr gulligare än vanligt mot mig.Kände mig väldigt älskad och bortskämd. Pussar,kramar och blev överaskad med choklad när han kom hem från stan.
Var gulligull i soffan halva kvällen med film,popcorn,mys och tända ljus och jag låg med huvudet i hans knä.Mer mys i sängen och vi somnade sent.

Håll tummarna förresten..idag ringde dom från Gallerix och vill träffa mig i morgon kl 14,00.Har ju skickat in en intresseansökan om extrajobb där :D