lördag 6 september 2008

Sedan sist

Idag är det Lördag och det är soligt och fint,ska tjata på min älskling att vi ska gå ut en stund ;)

Sedan sist har det inte hänt så jättemycket men ändå har jag haft fullt upp.
Det är ju ett par arbetsgivare som har visat intrese för mig men vi får se hur det blir..har även sökt extrajobb på Gallerix och ska kanske ha en liten praktik i en leksaksbutik :)Ska på möte på Tisdag så vi får se.

Har även shoppat lite...
Häromdagen köpte jag ett rött linne,en vit långärmad topp och ett mörkrött nagellack,jag ÄLSKAR lacket. Så fint.
I går köpte jag ett svart linne och en guldig topp,hur söt som helst.Var även in och köpte ett gamecard till M´s spel som han spelar .

När vi kom hem igår han vi bara vara hemma i en kvart eller så,sedan dök M´s mormor och morfar upp.Dom var här ett par timmar och bjöd på mat,pratade,fikade och kramades,tyckte att vi hade ett finare hem nu än tiigare.Alltid lika roligt att höra.När dom skulle åka fick vi lite pengar och kram.

Grannen knackade även på och berättade att det är någon som springer omkring här i området och stjäl mopeder och cyklar osv och tyckte att det var synd om jag och lillen skulle bli av med våra cyklar,så för tillfället står dom i hallen men ska flytta ut grejerna till förrådet under dagen.

Har nog inte så mycket mer att berätta nu mer än att jag tänker på Pillan och mamsen...

Etiketter: , ,