onsdag 15 oktober 2008

Onsdag

Idag har jag bara varit hemma.Jag kände att det har varit välbehövligt,men i eftermiddags fick jag ett sug efter träningen,det är inget kul om man inte är på gym så jag skippar den avancerade varianten.Gick till skogen med Diva istället.

Vad har jag annars hittat på idag?

Städat,som vanligt..diskat,vädrat hela lägenheten.
Tog en städpaus.Den tillbringade jag med en kopp kaffe och dagens tidning utomhus.Var strålande sol hela dagen idag och jätteskönt.

Städade klart..tog ett bad..lagade mat.Det blev kycklingfilé med ris.Smakade gudomligt. Tittade lite på tv.
Fick ett fruktansvärt sug efter choklad idag.Min älskling grejade det,så jag har käkat choklad och druckit cola ikväll,får träna bort det i morgon eller på Fredag ;)
Har varit en helt okej dag idag.

Fick höra att jag var "så jävla dum i huvudet" tidigare idag,tänker inte säga något namn på personen,men det gjorde ont. O n t. Kalla mig löjlig om du vill men jag hade faktiskt inte brytt mig om det inte vore så att personen som sa det står mig så nära som man kan.

Ttittade på Efterlyst för en stund sedan..och det var ett reportage om Engla.
I slutet av inslaget fick man se en glad,liten Engla sjunga och uppträda,då grät jag. Det är så sorgligt. Hur kan man leva med sig själv,med vetskapen att man dödat något. Ofattbart.

Etiketter: