torsdag 13 november 2008

Någon som vill ha en hund?

Jävlar vad arg jag är!
Vår hund drar som en jävla idiot så fort hon kommer ut.Man får kämpa för att hon ska gå lugnt och normalt.Åtminstone när JAG går med henne,för mig har hon ju ingen respekt för,som hondäremot har massor med för M.
Som vanligt när vi skulle gå ut för en stund sedan så drar hon ju och jag gör det jag kan för att hon ska vara lugn,men jag lyckas ju inte.

Hon drar omkull mig.

Så nu sitter jag här med en fot som inte går att röra,vrida och vända på och lite tårar som kommer ibland. Ibland får jag bara lust att sälja henne för en femma och en fimp på blocket!

Ska tvätta kl två och fram tills dess ska jag titta i en tapetbok och välja tapeter innan klockan blir halv fyra. Vi ska få vårt sovrum omtapetserat.

uppd.

Grisen har loggat in på MSN,pratat med mig OCH skickat en inbjudan att se webcam,som jag tackade nej till,men han nämnde inget om mitt mail jag skickade tidigare.
Jag tänker inte börja prata om det,jag skickade mailet nu är det han som har bollen.

1.Han har inte läst mailet
2.Det lär han ha gjort,jag känner honom,han läser allt.
3.Han funderar på vad han ska svara.
4.Han ignorerar det.

Vem tror han att han är..eller vad tror han om mig?Det känns som att han dumförklarar mig totalt.Men som sagt..det är han som förlorar på allt i slutändan.
Han är så äcklig.