lördag 18 juli 2009

Lördag
















Idag har vi haft familjelördag.
Det är något som inträffar varje lördag som innebär att jag,M och lillen ska umgås och hitta på något med varandra eller med familjen eller eventuellt någon nära vän/vänner.Varken jobba eller hjälpa massor med kompisar med diverse saker.
Idag åkte jag och M och fiskade,vi had eäven med oss en vän men det gjorde inget.Åkte och köpte fiskekort,dryck och sedan begav vi oss till vattnet ;)
Kom hem runt 19 sedan grillade vi kyckling på altanen och gjorde klyftpotatis och åt maten utomhus.Av någon anledning smakar maten mycket bättre när man äter den ute.

Igår var det riktigt trevligt iallfall.
Vi var till ett par vänner och grillade med dom och deras grannar.
Det fanns massor med saker att välja att äta men jag åt vanlig sallad och kött,äter nämligen inte potatissallad eller liknande.
Vid tolv kände jag mig så pass seg att jag kände att det var dags att röra sig hemåt,M var hyfsat onykter :)
Vi larvar oss en hel del när vi/någon av oss är onykter så när vi gick efter vägen så knuffar M ner i gräset,det är ganska högt gräs,på sidan av vägen och börjar hångla med mig och ta på mig.Men rätt som det är så är vi påväg igen och letade rätt på en lämplig plats att ha utomhussex på.Det är spännande,mysigt och häftigt så det borde alla göra minst en gång i sitt liv.Tur att vi inte har så långt hem från dom vi brukar umgås med:)
Somnade riktigt gott sedan efter nattmaten.

Bilderna som är i detta inlägg är från idag och igår.Tröjan som M har på bilderna är den han fick av mig häromdagen :)



Har nyss tagit en dusch och sedan ska vi mysa ner oss i soffan och se en film.

Etiketter: , , , , , , ,