söndag 30 augusti 2009

Söndag

Helgen:
Fredag.
Bortbjudna på middag med trevligt sällskap och mycket skratt.
Gick hem i en relativt bra tid iallafall.

Lördag.

Sov ganska länge.Drack alldeles för mycket kaffe och dagens första mål mat blev vid åtta på kvällen=/M spelade och jag satt och pussade på honom lite då och då och ibland grejade jag med mitt.
Vi hann även med att se massor med LOST och elda ute på altanen och ha mysigt i soffan med tända ljus.Och jag låg i hans knä-min favoritplats.

Söndag.

Myst,kelat och haft det bra.
Var och köpte trummor,ny gitarr,mikrofon och så till vårt giutar hero.Nu blir det spela av,hehe. Kul iallfall. Men det kostar ju en del..men det är det värt!
Älsklingen lagade tacos och tände ljus till middag.
Nu spelar han lite igen och vi ska väl dra i gång hela fadderullan på guitar herot senare.Med trummor,gitarr OCH mikrofon.Undrar hur det kommer att låta.....