fredag 9 oktober 2009

Fredag



Dagen har varit underbar!
Mitt mående börjar tack och lov bli bättre och en del av familjen har varit här.
Mamma,lillasyster och hennes pojkvän kom vid 14-tiden (dom hade lite problem att hitta i även fast mamsen har varit här tidigare).Det var supermysigt.Vi drack kaffe,pladdrade som aldrig förr och äntligen fick jag träffa lillasyster.Det var så himla länge sedan.Lika söt som alltid och vi fick ett bra intryck av hennes pojkvän.Han verkar vara en bra kille. Och fick åter igen beröm för vår lägenhet,att den är så mysig.
Åkte med dom till Birsta för att jag skulle handla lite käk för ikväll.
Fick pengar och ett par stövlar av mamma. Tack! Hon är världens snällaste.

Igår pratade vi om ikväll.

A:Vad sägs om att äta god mat,duscha och göra oss lite extra piffiga för varandra i morgonkväll?
M:Jo, det tycker jag låter som en förtäfflig idé :).

Så det är det som står på kvällens schema.
Äta gott,dricka gott,göra oss lite fina(jag har smink på mig för första gången på flera dagar),gosa och se Idol.

Titta vad mysigt M gjorde när familjen kom tidigare idag :D MIN mysis!Tände ljus och grejer.Och katterna tar en välbehövs vilostund på deras favvoplats.