lördag 12 december 2009

Seg.

Hej!
Gårdagen var förjävlig pga noll sömn men den slutade bra iallfall:)
Somnade till två timmar tydligen i soffan när jag och hjärtat såg på TV,Blev väckt lagom till Idol. Som ni vet så vann ju Erik och ingen var gladare än oss.Men då har vi ju ändå vetat ända från början att han slulle göra det också.
GOsade ner oss i sängen och myste lite mer sedan somnade vi gott!
Sov ut i morse och sedan det obligatoriska morgonkaffet.
Har varit en seg dag ändå och har huvudvärk men älsklingen ska snart till affären och sedan blir det middag och slapp i soffan.
Längtar till i morgon för då ska vi klä granen,lyssna på julmusik och dricka julmust!

Känner mig som i en hormonbegochdalbana. Är superkänslig sedan ett par veckor tillbaka,kan komma på mig själv med att gråta till Idol,om jag hör en bra låt eller om jag tänker tillbaka på när jag och min prins träffades örsta gången.Eller om andra bagateller. Haha,det är lite drygt faktiskt.

Fortsatt trevlig helg till er.