onsdag 17 februari 2010

:)

Heeeeeeeej!

Idag har ja goch lillasyste rvarit i stan.
Shoppade bara ett läppglans och mat.Lillasyste rköpte hårfärg så det har hon pysslat med ikväll,färgar håret.
På eftermiddagen var jag och M och målade.Det går framåt!Butiken öppnas förhoppningsvis på Måndag.
Min tatuering läker som den ska och snar tkommer en liten bild på den.Hjärtat är inte färdig ännu så det kommer bild på det senare.

Nu är det bara t i o dagar kvar.Kan ni tänka er?Och svar på inbjudningarna strömmar in och det tackar vi bör.Känns inte så häftigt om alla väntar till sista dagen.

Har även fått en present av min prins som jag tänkte visa bild på i nästa inlägg.Han är så söt - dessutom så har han en barnvagn som han har hållit hemlig.Tittade på den igår och den är i bra skick och så.Han har sparat den till oss för som han säger:man vet ju aldrig när den kommer att behövas. Åhh!

Jag är så glad och tacksam över att jag har dig! Han är tokig..han har sagt att hans ka stanna uppe och se OShockeyn som är inatt.Det låter jobbigt...

Puss.