måndag 15 februari 2010

Uppdatering!

Vi har fullt upp!Som vanligt..

Den senaste veckan har jag och älsklingen hjälpt P i deras butik.Tanken är att portarna ska öppnas till helgen.
i fredags åkte jag med lillasyster till akuten för hon hade gjort illa foten.Så halva dagen fick vi sitta där ocg fördriva tid.Ni vet ju hur det är där..där kan man ju få vänta flera timmar på att ens få komma in och träffa någon!Men vi hade tur och fick komma in ganska snabbt. Resultatet av sjukhusbesöket var röntga ett par gånger och hoppa på kryckor ett par dagar.Men det börjar bli bättre tydligen.

Lördag har bestått av att måla om.Jag är så stolt över mig själv..jag som aldrig har målat i hela mitt liv har nu fixat iordning t v å rum.
På kvällaran ser vi film och myser.
I går var jag iväg och hjälpte P ensam.Älsklingen orkade inte så han diskade och grejade på här hemma och välkomnade mig hem med ett "Hej lovely" så fort jag steg in igenom dörren :)
Vi duschade..lagade god mat,älskade och visade varandra lite extra uppskattning.Det var en alldeles underbar dag.Och vi fick det glada beskedet att vi ska säga upp vår lägenhet och om allt går som det ska så bor vi i hus i början av sommaren.

Lovely.