måndag 1 mars 2010

Nygift!

















Allt har varit helt underbart!
vigseln var otroligt vacker och romantisk.
Efteråt hade vi hyrt lokal där det bjöds på smörgåstårta,tårta,kaffe,läsk och alkohol till dom som ville ha.
Vi var närmare 40 pers. och vi fick jättefina presenter och vi är såå glada och tacksamma för allt.
Fick bland annat presentkort på IKEA,pengar,en skrivare,mer presentkort,en jättefin lampa och massa annat.
På kvällen åkte vi tillbaka till Sundsvall där vi hade hotellrum bokat.Blev välkomna med frukot,choklad och champagne på rummet.
Tog det lugnt en timme och bytte om och så innan vi begav oss ut och åt sen middag på restaurang.
När vi kom tillbaka till rummet badade vi och drack mer champagne och avslutade kvällen i sängen med en helt underbar bröllopsnatt.
Morgonen började med frukost som kom upp på rummet.M åt t o m frukost.Det gör han aldrig :)
Hade tillgång till morgonrockar och tofflor också som man kunde köpa om man ville,och det gjorde vi såklart!
På söndagen åkte vi till IKEA och köpte en ny säng,sedan en dammsugare och annat bra att ha.
Idag när jag har varit iväg och jobbat så har min man storstädat,skruvat ihop nya sängen och fixat och trixat,samt ringt mig flera gånger och frågat när jag ska komma hem för det är så tråkigt när jag inte är hemma ;)

Tack allihop som var med och delade vår dag.

Etiketter: